کنفرانس آلکاتل؛

نمایشگاه MWC 2019 | رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید شرکت آلکاتل +تصاویر

شرکت TCL از چهار دستگاه جدید برند آلکاتل شامل سه گوشی و یک تبلت در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی کرد.

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های گذشته شرکت TCL با تولید گوشی‌های برند آلکاتل تمرکز خودش را بر روی بازار انحصاری گذاشته است. این برند با ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است بازار خاص را در دست خود بگیرد. امسال عملکردهای جالبی از این شرکت دیدیم. برای مثال منتشرشدن تصاویری از طرح‌های مفهومی این شرکت که از آینده جذاب آن خبر می‌دادند. گوشی‌هایی با صفحه نمایش منعطف و حتی دارای لولاهای مخصوص برای صفحه نمایش ثانویه در این طرح‌های مفهومی حضور داشتند.

اکنون امسال در جریان نمایشگاه MWC 2019 این شرکت چند گوشی و یک تبلت جدید مقرون به صرفه معرفی کرده است.

گوشی هوشمند Alcatel 3

امسال هم مانند سال پیش آلکاتل از گوشی با نام آلکاتل ۳ رونمایی کرد. البته نا گفته نماند که این گوشی با نسخه پیشین خود تفاوت‌های زیادی دارد. بزرگ‌ترین تغییر این دستگاه صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش این دستگاه که به نام Super Full Views شهرت دارد نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ را ارائه می‌دهد. این دستگاه چیزی در حدود ۱۵۰ گرم است. کاهش وزن بدنه را می‌توان با استفاده از بدنه پلاستیکی مرتبط دانست. آلکاتل ۳ در رنگ‌های گاردیانت مشکی بنفش و مشکی آبی عرضه می‌شود.

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویر

در قسمت پردازنده نیز در آن از Snapdragon 439 استفاده شده است. ۴ هسته‌ی پردازشی این دستگاه از نوع Cortex-A53 و ۴ هسته‌ی دیگر از نوع Cortex-a53 هستند و در مجموع آلکاتل ۳ دارای ۸ هسته است.

این دستگاه مانند بسیاری از محصولات دیگر در دو نسخه ۳/۳۲ و ۴/۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. باتری آن نیز ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. در ضمن دوربین این دستگاه دو گانه است و کیفیت سنسور‌های آن به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل است. دوربین سلفی آلکاتل ۳ نیز دارای کیفیت ۸ مگاپیکسلی است.

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویر

گوشی هوشمند Alcatel 3L

این دستگاه از مدل آلکاتل ۳ ضعیف‌تر است. البته از بعضی جهات مانند صفحه نمایش و باتری کامالا شبیه این گوشی است. فرق ظاهری که آلکاتل ۳L با مدل‌های دیگر دارد این است که در رنگ‌های گاردیانتی عرضه نشده و تنها دارای دو رنگ ساده مشکی و آبی است. تفاوت‌ عمده این دستگاه در پردازنده آن است. این گوشی با داشتن پردازنده 4 هسته‌ای از خانواده Snapdragon 429 در جایگاه پایین‌تری نسبت به گوشی قبلی قرار می‌گیرد. در ضمن احتمالا حسگر اثرانگشت نیز در برخی بازارها در نسخه‌ی ۳L وجود نخواهد داشت. در قسمت دوربین اما این گوشی با آلکاتل ۳ کاملا مشابه است. قیمت احتمالی این دستگاه ۱۳۹ یورو است.

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویر

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویر

گوشی هوشمند Alcatel 1s

این دستگاه ارزان‌ترین مدلی است که آلکاتل امسال معرفی کرده است. این گوشی در ابعاد کوچک‌تر و وزنی سبک‌تر عرضه می‌شود. همچنین نسبت صفحه نمایش آن نیز کمتر از دیگر مدل‌ها است. ظرفیت باتری این دستگاه ۳۰۶۰ میلی‌آمپر است. در ضمن رنگ‌های بیشتری از این گوشی عرضه می‌شود. رنگ‌هایی مانند مشکی، آبی، صورتی و طلایی که طرفداران خاص خود را دارند.

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویر

در بخش داخلی نیز پردازنده این دستگاه تراشه ۱.۶ گیگاهرتزی Spreadtrum SC9864 قرار خواهد داشت که دارای ۸ هسته‌ی پردازشی A55 است. دوربین اصلی این آلکاتل 1s از دو لنز۱۳  و ۲ تشکیل شده است. دوربین جلویی این گوشی هوشمند نیز دارای لنز ۵ مگاپیکسلی است. قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده ۱۰۹ یورو است.

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویر

گوشی هوشمند Alcatel 3T 10

و در آخر نیز این شرکت از یک تبلت رونمایی کرد. نام این دستگاه آلکاتل ۳ T ۱۰ است. طراحی بدنه این دستگاه را می‌توان جذاب دانست. البته هنوز اطلاعاتی از اجزای داخلی این تبلت به جز ظرفیت ۴۰۸۰ میلی‌آمپری آن منتشر نشده است و تنها می‌توان ادعا کرد مودم ۴ G با قابلیت استفاده از نانو سیم‌کارت در آن وجود دارد. نکته جالب این دستگاه این است که با دو اسپیکر تقویت کننده صدا عرضه می‌شود. این اسپیکر‌ها به راحتی به دستگاه متصل می‌شوند و زمینه بهتری برای عملکرد دستیار‌های صوتی ایجاد می‌کنند. این تبلت با قیمت ۱۷۹ یورو عرضه می‌شود.

معرفی آلکاتل ۳، ۳L ،۱s و تبلت ۳T در نمایشگاه MWC 2019 +تصاویر


بیشتر بخوانید: مقایسه گوشی‌های اوپو RX17 پرو، وان‌پلاس 6T و شیائومی می میکس ۳ +تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار